Oops! Sorry!!


This site doesn't support Internet Explorer. Please use a modern browser like Chrome, Firefox or Edge.

JUALAN DITUTUP!

Anda terlewat. Kami ucapkan salam sukses untuk exam nanti. All the best!

Tahniah kerana memilih untuk memiliki rujukan persediaan PENGUAT KUASA KP41 Sesi 8 OKTOBER 2021 ini

Pembelian ini didatangkan dengan pakej tambahan untuk memastikan anda dapat maksimum exam anda OKTOBER 2021 dan menjawat jawatan PENGUAT KUASA KP41 ini

JUALAN DITUTUP PADA 11.59PM 7 OKTOBER 2021

    00

    Hari

    00

    Jam

    00

    Minit

    00

    Saat

Rujukan Anda!

Rujukan khusus peperiksaan PENGUAT KUASA KP41 (untuk sesi OKTOBER 2021 ini. Ianya difokuskan untuk bantu persediaan pantas exam anda dengan 90++ mukasurat penuh dilengkapi dengan 60 Soalan dan jawapan setiap seksyen penilaian. Anda dibekalkan juga dengan nota-nota ringkas untuk persediaan pantas anda!

Ini adalah ebook terbaru Tim Infokerjaya yang akan dijual dengan harga RM40 selepas ini. Anda bertuah keran aianya dipakejkan bersama rujukan kali ini. eBook ini berkongsi bagaimana gerak langkah anda dalam mengharungi duni mencari kerja. Disenaraikan bagaimana anda boleh buka 'peluang kerjaya' anda selepas tamat belajar.

Ikut maklumbalas, ramai calon sangkut pada SEKSYEN DAYA MENYELESAIKAN MASALAH. Masa tak mencukupi! Kami faham masalah tu. Anda hanya perlu buat latihan yang cukup. Semaksimum mungkin! Jadi anda akan lebih bersedia. Tapi tak guna buat persediaan tapi di luar skop. Fokus pada hanya tajuk yang selalu ditanya sahaja. Jadi set soalan LATIH TUBI ni untuk anda buat latihan yang lebih intensif. Ada 3 SET LATIH TUBI untuk Daya Menyelesaikan Masalah. Pilih 1 atau semua 3 set. Semak pilihan pakej nanti.

Ingat tak kejayaan kita masa peperiksaan zaman SPM? Berapa banyak set latihan kita buat? Kita jadi lebih konfiden nak masuk exam kan? Jadi set soalan LATIH TUBI ni untuk anda buat latihan yang lebih intensif. Ada 3 SET LATIH TUBI untuk KEFAHAMAN BAHASA INGGERIS. Semak pilihan di pakej masa belian nanti ya.

Ini juga ebook terbaru Tim Infokerjaya yang menggariskan 13 Strategi Kerjaya anda. Apa yang anda kena buat untuk memudahkan kerjaya anda. Buat strategi ini untuk anda tersenyum bila cari kerja nanti. Ini strategi!

Khas untuk bantu anda hadapi dunia pekerjaan yang memerlukan penghasilan resume yang batul. Rujukan ini akan bantu anda hasilakn resume kerja anda tahun ini!

Rahsia Penampilan Temuduga. eBook ini akan membantu anda tampil lebih menyerlah untuk sesi temuduga nanti. Antara yang akan dikongsikan antaranya "bagaimana untuk tampil berkeyakinan di hari temuduga", "bagaimana membuatkan penemuduga nampak anda calon yang paling layak", "bagaimana 'first impression' yang memukau" dan "pemilihan pakaian yang paling sesuai untuk hadir temuduga" Ianya dijual dengan harga RM40 tapi kita masukkan sekali untuk anda dalam pakej PENGUAT KUASA KP41 2021 ini

Jika anda dipanggil sesi temuduga kerajaan nanti, gunakan template resume ini. Resume swasta dan kerajaan ada bezanya :)



MEREKA GEMBIRA SEBELUM INI

Tahun ini GILIRAN ANDA PULA! Kami doakan!

Pilih Pakej Rujukan Anda;

Rujukan ini BUKAN BUKU tetapi adalah eBOOK versi download (pdf file). Anda akan dapat akses ke laman download selepas bayaran disahkan

PAKEJ PLATINUM

Rujukan PENGUATKUASA KP41
(8 Oktober 2021)

Haluan Kerjaya (RM40)

13 Strategi Kerjaya (RM40)

Rujukan Pantas Resume

Template Resume

Penampilan Pakaian Temuduga

Latih Tubi Daya Menyelesaikan Masalah (INTENSIF #1)

Latih Tubi Kefahaman Bahasa Inggeris (INTENSIF #1)

Latih Tubi Daya Menyelesaikan Masalah (INTENSIF #2)

Latih Tubi Kefahaman Bahasa Inggeris (INTENSIF #2)

Latih Tubi Daya Menyelesaikan Masalah (INTENSIF #3)

Latih Tubi Kefahaman Bahasa Inggeris (INTENSIF #3)

RM130

Paling BERBALOI!

BELI SEKARANG!

PAKEJ GOLD

Rujukan PENGUATKUASA KP41
(8 Oktober 2021)

Rujukan Pantas Resume

Template Resume

Penampilan Pakaian Temuduga

Haluan Kerjaya (RM40)

13 Strategi Kerjaya (RM40)

Latih Tubi Daya Menyelesaikan Masalah (INTENSIF #1)

Latih Tubi Kefahaman Bahasa Inggeris (INTENSIF #1)

RM100

BELI SEKARANG!

PAKEJ SUPER

Rujukan PENGUATKUASA KP41
(8 Oktober 2021)

Rujukan Pantas Resume

Template Resume

Penampilan Pakaian Temuduga

Haluan Kerjaya (RM40)

13 Strategi Kerjaya (RM40)


RM80

BELI SEKARANG!

PAKEJ BASIC

Rujukan PENGUATKUASA KP41
(8 Oktober 2021)

RM40

BELI SEKARANG!

2021 iNFOKERJAYA PLT. All Rights Reserved.